Leaders Visual Creator  – Program osobistej zmiany dla liderów

Wprowadzenie

Na początku była meteamorfoza. Popularna obecnie zmiana wizerunku zewnętrznego, która miała być przeprowadzona we współpracy z SC Beauty Clinic Warszawa Saska. Zabiegi na twarz i ciało, plus nowa lub odświeżona stylizacja. Jednak po analizie rynku i rozmowach z potencjalnymi klientami, okazało się, że potrzeby rynku sięgają znacznie głębiej również w obszar emocji samoakceptacji, a później autoprezentacji. Bo spojrzenie w lustro uruchamia jedynie dalszy ciąg pytań: dla kogo ta przemiana? jaki ma cel? jakie korzyści z niej wynikną i co z nią zrobić? jak tę swoją przemianę zaprezentować światu.

Osobista Zmiana i Corporate Wellbeing

Program LEADERS VISUAL CREATOR jest narzędziem zarówno dla ORGANIZACJI jak i OSÓB INDYWIDUALNYCH.
Organizacje, wykorzystując LVC program osobistej zmiany dla liderów, mają możliwość wypełnienia jednego z elementów strategii Corporate wellbeing czyli dbałości o dobre samopoczucie pracownika w organizacji.  Mogą wykorzystać program jako swego rodzaju nagrodę pracowniczą lub upominek dla kontrahenta (voucher).

Jak pokazują badania, zabezpieczenie potrzeb pracowników/liderów w zakresie zmiany czy poprawy swojego wizerunku w którymkolwiek z przedstawionych niżej obszarów, to zwiększenie:

  1. zadowolenia i komfortu pracy
  2. pewności siebie
  3. zaangażowania pracownika
  4. efektywności pracy
  5. skuteczności
  6. notowań marki własnej organizacji na rynku

Obszary działania

1/ OPEN-MIND Creator – diagnoza potrzeb i wewnętrznych motywatorów, mentoring

2/ BEAUTY&BODY Creator – kosmetolog/dietetyk/wizażysta

3/ DRESS CODE Creator – stylizacja ubioru

4/ SELF-PRESENTATION Creator – videowizytówka, autoprezentacja/wystąpienia publiczne

Zespół:

Iwona Edyta Gałecka – Socjolog z zamiłowaniem do budowania komunikacji B2B i H2H. Wykorzystuje w pracy wiedzę z zakresu pozytywnej psychologii kryzysu. Konsultant kryzysowy, udzielający pierwszej pomocy psychologicznej dla osób mających poczucie utraty kontroli nad własnym życiem oraz poczucie funkcjonowania poza własną normą. Doradca wizerunkowy marek i osób indywidualnych. Prowadzi sesje typu Open-Mind.

Małgorzata Kowalska-Płacha – Właściciel Kliniki kosmetologii i medycyny estetycznej SC Bauty Clinic Waszawa Saska. Oferującej szeroki pakiet zabiegów upiększających, (m.in.: peelingi oczyszczające, mikrodermabrazja, mezoterapia, kwasy), jak również zabiegów z wykorzystaniem profesjonalnych urządzeń (HIFU, radio-frekwencja mikroigłowa, laser do depilacji, endermologia, fala uderzeniowa, Carbolift) tj. m.in.: wygładzanie zmarszczek, odbudowa skóry, poprawienie owalu twarzy, redukcja trądziku, depilacja laserowa, redukcja cellulitu, redukcja tkanki tłuszczowej, redukcja rozstępów. Klinika specjalizuje się w redukcji blizn pooparzeniowych, po trądzikowych, pooperacyjnych. Oferuje także masaże relaksacyjne i odmładzające, makijaż permanentny, manicure, pedicure a także wiedzę z zakresu trychologii – problemów z wypadaniem włosów, skóry głowy.

Elżbieta Chrzanowska – Porzuciła wizję o karierze  w świecie twardych na rzecz stylu. W nienarzucający sposób potrafi zaszczepić miłość do świata stylu i odwieść stanowczo od ślepego podążania zawodniczymi ścieżkami mody. Ufają jej zarówno klienci indywidualni pozwalając „przewietrzyć” szafy jak i firmy powierzając pracowników poszukujących  zwierzęcia zwanego odpowiednim dress code-m w czasie cyklu szkoleń i warsztatów. Działa zgodnie z mottem, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz  dlatego warto pamiętać, ale nie zapomina o tym  by ubiór współgrał z osobowością, temperamentem i wydobywał to co najlepsze.

Dorota Deląg – Jest aktorką z wykształcenia, dziennikarką z doświadczenia.Trenerem z zamiłowania. Ma 20 – letnie doświadczenie zawodowe. Wystąpienia publiczne to nie tylko wystąpienia ze sceny. Występujemy codziennie. Jeżeli zdamy sobie sprawę jak często wykonujemy autoprezentację przed klientami, osobami z zespołu, jeśli uświadomimy sobie, że używamy tego narzędzia non stop to docenimy jego moc.

Każe zapytanie wyceniamy indywidualnie według potrzeb klienta, które określnane są podczas bezpłatnej konsultacji.

 

Podsumowanie

Żyjemy w czasach postępu, poszukiwania, ulepszania i zmian. Organizacje muszą być zwinne i elastyczne. Działając pod presją muszą dawać korzyć wszystkim swoim odbiorcom, mając w pamięci własne cele i korzyści. A odbiorcą jest nie tylko klient ale też dostawca i pracownik, więc zwinność organizacji zależy od tego jakich ludzi zatrudnia i jaka jest ich gotowość do działania w imię i w duchu organizacji. Co więcej, bardzo zależy od tego w jaki sposób i na jakim poziomie pracownicy będą tę organizację prezentować zarówno wewnątrz (w kontaktach między pracownikami) jak i na zewnątrz (w kontaktach z dostawcami i odbiorcami)
Tak więc zaangażowani członkowie organizacji (patrz pracownicy), potrzebują czegoś więcej niż wynagrodzenie (które ntb. Docelowo przeznaczone jest na utrzymanie pracownika i jego rodziny – poza pracą). Nie chce być jednym z powtarzalnych elementów maszyny, który można zastąpić w każdej chwili innym nowym, młodszym, tańszym. Chce być i czuć, że jest potrzebny a jego praca ma sens. W pracy chce czuć się dobrze: być widoczny (widziany), usłyszany i zaopiekowany.
Jeżeli organizacja otwiera się i uwzględnia w swoich działaniach doświadczenie pracownika, znacznie efektywniej buduje świadomą markę własną. Bardziej klarownie kształtuje i komunikuje swoją tożsamość czyli wartości, kulturę organizacyjną, model przywództwa, przepływy relacji i komunikacji. To pracownicy żywym słowem niosą wszelkie informacje w rynek. Należy więc zadbać aby ich cele i wartości były zbieżne z wartościami i celami organizacji. Aby sposób i treści przekazu były zgodne z założeniami firmy,

Zapraszam do kontaktu!

5 + 9 =