Leaders Visual Creator  – Program osobistej zmiany dla liderów

Wprowadzenie

Na początku była meteamorfoza. Popularna obecnie zmiana wizerunku zewnętrznego, która miała być przeprowadzona we współpracy z SC Beauty Clinic Warszawa Saska. Zabiegi na twarz i ciało, plus nowa lub odświeżona stylizacja. Jednak po analizie rynku i rozmowach z potencjalnymi klientami, okazało się, że potrzeby rynku sięgają znacznie głębiej również w obszar emocji samoakceptacji, a później autoprezentacji. Bo spojrzenie w lustro uruchamia jedynie dalszy ciąg pytań: dla kogo ta przemiana? jaki ma cel? jakie korzyści z niej wynikną i co z nią zrobić? jak tę swoją przemianę zaprezentować światu.

Osobista Zmiana i Corporate Wellbeing

Program LEADERS VISUAL CREATOR jest narzędziem zarówno dla ORGANIZACJI jak i OSÓB INDYWIDUALNYCH.
Organiacje, wykorzystując LVC program osobistej zmiany dla liderów, mają możliwość wypełnienia jednego z elementów strategii Corporate wellbeing czyli dbałości o dobre samopoczucie pracownika w organizacji.  Mogą wykorzystać program jako swego rodzaju nagrodę pracowniczą lub upominek dla kontrahenta (voucher).

Jak pokazują badania, zabezpieczenie potrzeb pracowników/liderów w zakresie zmiany czy poprawy swojego wizerunku w którymkolwiek z przedstawionych niżej obszarów, to zwiększenie:

  1. zadowolenia i komfortu pracy
  2. pewności siebie
  3. zaangażowania pracownika
  4. efektywności pracy
  5. skuteczności
  6. notowań marki własnej organizacji na rynku

Obszary działania

1/ OPEN-MIND Creator – diagnoza potrzeb i wewnętrznych motywatorów, mentoring

2/ BEAUTY&BODY Creator – kosmetolog/dietetyk/wizażysta

3/ DRESS CODE Creator – stylizacja ubioru

4/ SELF-PRESENTATION Creator – videowizytówka, autoprezentacja/wystąpienia publiczne

Każe zapytanie wyceniamy indywidualnie według potrzeb klienta, które określnane są podczas bezpłatnej konsultacji.

 

Podsumowanie

Żyjemy w czasach postępu, poszukiwania, ulepszania i zmian. Organizacje muszą być zwinne i elastyczne. Działając pod presją muszą dawać korzyć wszystkim swoim odbiorcom, mając w pamięci własne cele i korzyści. A odbiorcą jest nie tylko klient ale też dostawca i pracownik, więc zwinność organizacji zależy od tego jakich ludzi zatrudnia i jaka jest ich gotowość do działania w imię i w duchu organizacji. Co więcej, bardzo zależy od tego w jaki sposób i na jakim poziomie pracownicy będą tę organizację prezentować zarówno wewnątrz (w kontaktach między pracownikami) jak i na zewnątrz (w kontaktach z dostawcami i odbiorcami)
Tak więc zaangażowani członkowie organizacji (patrz pracownicy), potrzebują czegoś więcej niż wynagrodzenie (które ntb. Docelowo przeznaczone jest na utrzymanie pracownika i jego rodziny – poza pracą). Nie chce być jednym z powtarzalnych elementów maszyny, który można zastąpić w każdej chwili innym nowym, młodszym, tańszym. Chce być i czuć, że jest potrzebny a jego praca ma sens. W pracy chce czuć się dobrze: być widoczny (widziany), usłyszany i zaopiekowany.
Jeżeli organizacja otwiera się i uwzględnia w swoich działaniach doświadczenie pracownika, znacznie efektywniej buduje świadomą markę własną. Bardziej klarownie kształtuje i komunikuje swoją tożsamość czyli wartości, kulturę organizacyjną, model przywództwa, przepływy relacji i komunikacji. To pracownicy żywym słowem niosą wszelkie informacje w rynek. Należy więc zadbać aby ich cele i wartości były zbieżne z wartościami i celami organizacji. Aby sposób i treści przekazu były zgodne z założeniami firmy,

Zapraszam do kontaktu!

6 + 2 =